domingo, 10 de abril de 2011

Les Emocions a 2n!!!

Fa unes setmanes us vam mostrar el treball de les emocions a 1r, doncs ara ha arribat el moment d'ensenyar-vos el treball que hem fet amb els Taurons de 2n.



Hem treballat diferents emocions, tal i com us vam ensenyar amb els alumnes de 1r. A continuació us mostrem les sensacions que tenen els nens/es a partir de les diferents emocions:

L'ALEGRIA

Mateo: quan jugo amb els amics i no ens enfadem.
Naya: quan venen els meus tiets de visita a casa i quan trec bones notes.
Hèctor D i Juan Manuel: quan vaig al Xiqui-Park amb els amics i quan em fan un regal.
Belén: quan la mare em porta al parc o a la platja.
M. Carmen: quan estic amb la meva germana Saray i quan estic amb les amigues sense enfadar-nos.
Julio: quan és el meu aniversari.
Hèctor R: quan arriben els Reis, quan vaig a la muntanya i veig el paisatge perquè hi ha una cascada que m'agrada molt.
Jonathan: quan vaig a l'Aquàrium, quan jugo amb el meu germanet Juan.
Mayte: quan vaig anar de viatge a Itàlia.
Víctor: quan vaig de viatge i quan vaig d'acampada.


LA POR

Hebing: em fa por el foc, els trons i les serps. També em fa por la mort.
Mateo: tinc por quan la mama m'espanta, els ratpenats, que algú em faci mal i també la mort.
Naya: quan tinc somnis dolents i també tinc por a les aranyes.
Hèctor D: els vampirs, els extraterrestres, les pel.lícules de por.
Jonathan: les aranyes, les serps, els fantasmes i els zombis.
Juan M: els fantasmes, els trons i les persones que maten.
Santiago: els monstres i els assassins.
Belén: els monstres.
Pablo: les àguiles, les pel.lícules de por i la mort.
Bingrú: les serps, els fantasmes i la mort.
M.Carmen: les rates, les serps i els vampirs.
Hèctor R: la mort.
Julio: els dimonis i les pel.lícules de por.



Com podeu veure, hi ha molts nens que els fa por la mort. Hem aprofitat que ho han manifestat clarament per poder treballar aquest tema tan present a la nostra vida i tan tabú a la vegada. Hem escoltat als companys, les seves experiències en torn a la mort i ens ha servit per saber donar importància a la vida, a ser feliços el dia a dia.

Judit

No hay comentarios:

Publicar un comentario